
Har ditt Salesforce-baserade projekt stängts och lösningen har redan implementerats? Hypercarefasen har slutförts, men du vet inte vad som händer härnäst? Känner du att produkten bör utvecklas hela tiden så att den är i linje med den föränderliga bi-ZNES processer och upprätthåller en hög nivå av användartillfredsställelse? Vill du att alla problem ska lösas effektivt och användarna vet var de kan rapportera produktutvecklingskrav?
Om du besvarade ovanstående frågor jakande, så ska du anförtro dina Salesforce – instanser till proffs! Som en del av Managed Service kommer vi att se till att de upprätthålls och utvecklas. Vi kommer att tillhandahålla löpande teknisk support och erbjuda förbättringar. Vi kommer att göra att du alltid använder de bästa lösninga.
-
Få kontinuitet i vården
Tillhandahåll programmet med kontinuerlig vård i form av ett dedikerat team tilldelat till det.
-
Svara på dina behov
Tillhandahålla rätt lösningar, i linje med förändrade affärskrav.
-
Jag kommer att öka tittarnas tillfredsställelse
Svara på användar förfrågningar och eliminera deras upplevda systemproblem.
-
Få kunskap om proffs
Utnyttja de tjänster som ett specialiserat team, bestående av analytiker, utvecklare och testare.

-
Team av kvalificerade experter
Vi erbjuder stöd av certifierade specialister med erfarenhet av vård av olika system.
-
Partner Salesforce
Vi har den högsta partnerstatusen, vilket är en återspegling av vår kunskap och erfarenhe.
-
Vi delar vår kunskap
Våra specialister kommer gärna att stödja dig med de erfarenheter och god praxis som rekommenderas av Salesforce.
-
KPI och SLA-baserad effektivitet
Vi kontrollerar ständigt kvaliteten på de tjänster som tillhandahålls och kontrollerar regelbundet resultatet av de uppsatta målen.