Få kontroll över Salesforce-instanser

Center of Excellence är en grupp specialister i din organisation som sammanför behov och mål för affärssponsorer, huvudintressenter, slutanvändare och Salesforce-administratörer. Deras mål är att utveckla och tillämpa koncept, idéer, verktyg och lösningar som förbättrar ett specifikt element av plattformen eller ett visst affärsinitiativ.

Salesforce CoE: s uppdrag är i synnerhet att fokusera på att skapa, utveckla och främja beprövad god praxis och idéer som hjälper till att hjälpa till att förbättra affärsprocesser och öka sanställdas och slutkundernas tillfredsställelse över att använda Salesforce-plattformen.

Att införa Salesforce CoE kommer att förbättra effektiviteten hos team, hjälpa till att hantera förändringar i organisationen på ett bättre sätt och se till att alla vet och förstår viktiga affärsmål.

business meeting
Fördelar
  • icon-baza-wiedzy

    Systematisera kunskap i organisationen

    Ge alla anställda kunskap om affärsmålen och god praxis att använda Salesforce.

  • icon-obnizyc-koszty

    Minska kostnaderna för service

    Sluta bära onödiga kostnader för service av samma processer i många instanser. Hantera dem genom Salesforce CoE.

  • icon_szybsze-wdrozenie-produktu

    Minska tiden för implementeringen

    Utnyttja befintliga lösningar för att uppnå resultat snabbare, istället för att skaffa nya.

  • icon-optymalizacja-kosztow

    Optimera kostnaderna för licenser

    Minska utgifterna för licenser genom centraliserat inköp och lämplig användning av redan ägda licenser.

Hur kan Center of Excellence hjälpa dig?
  • Snabb verifiering av nya idéer
  • Skapa och dela beprövad god praxis
  • Samla in feedback från användare och reagera på det
  • Hantera release samtidigt som du följer principerna för lansvarsfördelning – utvecklare är separerade från personer som genomför produktionsändringar
  • Tillhandahålla efterlevnad av företagets policy och lagstadgade krav
  • Övervaka resultatindikatorer
  • Tillhandahålla konsekventa utbildnings- och kommunikationsträningar
Varför sticker vi ut?
  • icon-platynowy-partner-salesforce

    Vi är en Salesforce Platinum-partner

    Vår status ger oss tillgång till den senaste kunskapen, och våra experter är alltid tillräckligt utbildade.

  • icon_dostep-do-wiedzy

    Solid grupp experter

    För att genomföra projekt involverar vi erfarna specialister som vi har arbetat med i flera år.

  • icon-dedykowany-zespół

    En värderad partner till stora företag

    Vi har nära samarbetat med internationella företag och deras IT-kompetenscentra i nästan tio år.

  • icon_baza-wiedzy-online

    Få professionell kunskap

    Reagera på användarnas rapporter och eliminera systemproblem som de märker.

Vanliga frågor
  • Inte nödvändigtvis. Du kanske redan har rätt personer i din organisation för att bygga rätt CoE. Emellertid kan erfarna leverantörer göra fel i många värden till projektet.

    • Kvalificerad personal, uppdaterad med Salesforces senaste funktioner.
    • Inget behov av att anställa ytterligare heltidsanställda för projektet. En arkitekt kan delas i många projekt, så din organisation behöver inte betala för heltidsjobbet.
    • Erfarenhet – en leverantör som Craftware är redan en del av många kompetenscentra och förstår behoven och processerna i miljöerna.
    • Skalbarhet – ibland finns det behov av snabb skalning för att tillgodose företagets behov och att arbeta med en leverantör kan hjälpa till att uppnå detta.

  • Under implementeringen och i slutet utför vi ofta som implementeringsföretag utbildningar i Train the Trainer-formeln. Vi ger ofta mer eller mindre stöd efter implementeringen. Projektets mål är dock att klienten ska vara så oberoende som möjligt i användningen och hanteringen av systemet, varför vi vanligtvis uppträder i svårare fall och problem.

    Dessutom har Salesforce en unik formel för marknadsutbildningen från deras plattform – på www.trailhead.com kan du hitta rika utbildningsvägar, helt interaktiva, baserade på gamification, genom vilka du kan utbilda affärs-, administrativt eller till och med programmering från Salesforce-plattformen.

  • Vi strävar efter att klienten ska vara så oberoende som möjligt efter implementeringsprojektet, att ha en eller flera administratörer som kommer att vara en intern supportlinje. Men ofta beslutar kunderna om ytterligare support från oss för att ha en erfaren partner till hands i svårare fall / problem.

Behöver du mer information?
Skriv till oss, vi svarar gärna på dina frågor.
Sławomir Patrzałek

Senior Key Account Manager

sales@craftware.pl