Implementeringen av projektet och lanseringen av den önskade tjänsten är bara halva striden, dess systematiska stöd och utveckling är lika viktigt. Tyvärr är ingen av tjänsterna helt immun mot hot, och kostnaderna för att upprätthålla det ibland överskrider budgeten många gånger. Professionellt stöd är ofta användbart här.
Ett team av erfarna servicechefer hjälper dig att utforma och implementera tjänsten, samt att indikera riktningen på dess utveckling och förbereda lämplig strategi. Dessutom kommer det att föreslå en effektiv användning av dina resurser, säkerställa oavbruten service och utveckla relationer i IT-teamet och mellan honom och företagets del av företaget.

-
Ett professionellt team av experter
Få tillgång till kunskapen om servicechefer valda med hänsyn till ditt projekt.
-
Säkerställa kontinuitet i företaget
Se till att dina system alltid är tillgängliga för företag.
-
Kontroll över servicebudget
Håll kostnaden för din tjänst på en optimal nivå med hjälp av Service Manager.
-
Effektivt svar på hot
Skydda dig mot oväntade problem med din organisations system.
-
Ett team av erfarna experter
Värdet på tjänster som hanteras av våra specialister för 15 kunder överstiger 44 miljoner $.
-
Effektivitet mätt baserat på KPI
Vi driver våra tjänster på ett mätbart sätt och vi kontrollerar regelbundet genomförandet av våra mål.
-
Strategisk servicehantering
Vi driver våra tjänster på ett mätbart sätt och vi kontrollerar regelbundet genomförandet av våra mål.
-
Flexibel samarbetsmodell
Vi tillhandahåller tjänster i både den hanterade servicemodellen och i tid och material, beroende på kundens behov.
-
Vi strävar efter att klienten ska vara så oberoende som möjligt efter implementeringsprojektet, att ha en eller flera administratörer som kommer att vara en intern supportlinje. Men ofta beslutar kunderna om ytterligare support från oss för att ha en erfaren partner till hands i svårare fall / problem.
-
Salesforce ger dig möjlighet att integrera med alla system, oavsett i molnet eller i kundens miljö. Han kan båda aktivt hänvisa till (ring API) andra system, såväl som att kallas av andra system.
Dessutom har Salesforce sina egna integrationsverktyg – Mulesoft, som stöder alla tillgängliga integrationsmetoder på plattformen.
-
Från vår erfarenhet rekommenderar vi produktägaren som huvudrollen, den person som är ansvarig för implementering på kundens sida (ansvar för affärs- och tekniska krav, samordning av andra personer på kundens sida, ansvar för vidare systemunderhåll och utveckling).
För att projektet ska bli framgångsrikt är det nödvändigt att involvera: projektets sponsor / sponsorer (vanligtvis VD, styrelseledamöter), affärsprocessägare, som kommer att inkludera CRM, IT (Arkitekt som känner till systemen i företaget omfattande, personer ansvariga för enskilda system som kommer att integreras med CRM).
Viktigt är också ambassadörer (dvs utvalda slutanvändare av systemet) och externa leverantörer – IT när det gäller integration med externa system, jag kan också vara marknadsföringsbyråer som genomför kampanjer för företaget (i fallet Salesforce Marketing Cloud, Audience Studio, Pardot)
-