Implementerar du projekt, men känner du att deras implementering inte är optimal? Är servicekvaliteten annorlunda än vad entreprenören lovade? Budgeten ökar ständigt och tiden det tar att utföra är längre? All lagkommunikation sker på ett kaotiskt sätt, och affärsbehov verkar vara i slutet av prioriteringslistan? Du verkar förlora kontrollen.
Lösningen på dina problem kan vara engagemang i projektledarprojektet. Hans uppgift kommer att vara att säkerställa kvaliteten på hela teamets arbete, det slutliga resultatet av uppgiften och slutföra det i tid. Ta reda på hur ett team på nästan 40 Craftware-experter leder dina projekt och hjälper dig att uppnå dina mål.

-
Uppnå högre avkastning
Projektledare kommer att säkerställa optimering av projektkostnader och högre avkastning på investeringen.
-
Håll koll på din budget och tidsfrister
Tack vare korrekt hantering kommer du att tillhandahålla en lösning inom tidsfristen och du passar in i budgeten.
-
Förbättra produktkvaliteten
En erfaren projektledare kommer att se till att den levererade produkten uppfyller de tidigare angivna kraven
-
Förbättra kommunikationen
Se till att teammedlemmar och projektmottagare har tillgång till tillförlitlig och snabb information.
-
40 projektledare
Vi bryr oss om den höga tillgängligheten för specialister och sysselsätter ett team på 40 projektledare på Craftware.
-
10 års erfarenhet
Våra projektledare deltar i nästan 150 projekt per år för kunder från olika branscher.
-
Över 300 branschcertifikat
Våra experter utbildar och utvecklar ständigt och får många certifikat i sin specialisering.
-
Flexibel bosättning
Du vet inte vilken form av samarbete som är bäst för dig? Oroa dig inte, efter att ha analyserat beställningen kommer vi att ge dig råd om det optimala sättet att lösa.
-
Är stödet av implementeringspartner nödvändigt efter implementering av Salesforce? Vårt mål är att kunden efter implementeringen är så oberoende som möjligt och har en eller några administratörer som kommer att vara den interna supportlinjen. Företagen beslutar dock ofta om vårt ytterligare stöd för att ha en erfaren partner till hands i svårare situationer.
-
Salesforce ger dig möjlighet att integrera med alla system, oavsett i molnet eller i kundens miljö. Han kan båda aktivt hänvisa till (ring API) andra system, såväl som att kallas av andra system.
Dessutom har Salesforce sina egna integrationsverktyg – Mulesoft, som stöder alla tillgängliga integrationsmetoder på plattformen.
-
Från vår erfarenhet rekommenderar vi produktägaren som huvudrollen, den person som är ansvarig för implementering på kundens sida (ansvar för affärs- och tekniska krav, samordning av andra personer på kundens sida, ansvar för vidare systemunderhåll och utveckling).
För att projektet ska bli framgångsrikt är det nödvändigt att involvera: projektets sponsor / sponsorer (vanligtvis VD, styrelseledamöter), affärsprocessägare, som kommer att inkludera CRM, IT (Arkitekt som känner till systemen i företaget omfattande, personer ansvariga för enskilda system som kommer att integreras med CRM).
Viktigt är också ambassadörer (dvs utvalda slutanvändare av systemet) och externa leverantörer – IT när det gäller integration med externa system, jag kan också vara marknadsföringsbyråer som genomför kampanjer för företaget (i fallet Salesforce Marketing Cloud, Audience Studio, Pardot).
-