
Är du osäker på om vi är en trovärdig leverantör? Under de senaste åren har vi slutfört dussintals projekt för globala företag som använder Salesforce-tekniken. Som en del av Salesforce partnerprogram har vi även fått en expert-utmärkelse för våra tjänster, vilket är en bekräftelse på vår stora erfarenhet och kunskap.
-
Vad menar vi med Managed Service? Denna omfattande tjänst kan förstås på olika sätt, så låt oss börja med att förklara exakt vad vi menar. På Craftware erbjuder vi Managed Service främst till företag som arbetar med Salesforce-plattformen.
-
Konkret, mätbart och objektivt – är några av fördelarna med Managed Service. Vi kommer att prata om fördelar baserat på vår erfarenhet av våra nuvarande kunder.
-
Ett exempel från vårt femåriga samarbete med ett stort företag från läkemedelsindustrin. Vi kommer att presentera resultat före och efter ur ett affärsperspektiv och de förändringar som systemanvändarna märker av.
-
Till sist kommer vi att sammanfatta webbinariet och gå igenom viktiga egenskaper du bör leta efter när du ska välja rätt leverantör. Med en så komplex tjänst som Managed Service är det viktigt att välja rätt partner.
-
-
Ansvariga för IT-avdelningar
-
Ansvariga för Salesforce utveckling och underhåll
-
Yrkesverksamma inom Salesforce
I mitten av 2019 tog vi över support- och utvecklingstjänsterna för ett system byggt på Salesforce Service Cloud från en befintlig leverantör, ett globalt IT-företag.
Kunden som är ett globalt läkemedelsföretag ville erbjuda en högre servicekvalitet till systemets användare, optimera underhållskostnaderna och ändra vissa delar i systemet, från felhantering till hanteringen av användarförfrågningar och löpande systemutveckling utförda av separata team, till att hanteras av ett mångfacetterat team som arbetar i DevOps-modellen (Dev – Development, Ops – Operations). Systemet i detta företag används främst för att möjliggöra ett bättre samarbete med kundernas externa och interna partners, samt mellan kommersiella och medicinska avdelningar.
Craftware ansvarar för att hantera förfrågningar och utveckla systemet baserat på kraven.
Hur förbättrade vi nyckeltalen inom SLA (service level agreement) från 85% till 96%? Hur organiserade vi processer, uppdateringar och standarder för organisationens struktur? Vilka fördelar ser kunden efter mer än ett års samarbete?
Anslut till vårt webbinarium – där svarar vi på alla dina frågor!

-
Magda har en stor passion för sport, särskilt volleyboll. Sporten har lärt henne disciplin, tålamod, uthållighet, något hon särskilt använder sig av i sitt yrkesliv – lagarbete.
Hon har arbetat inom it sedan 2009 och på Crafttware i nästan fyra år. Magda arbetar som Service Delivery Manager och leder och utvecklar teamet för Service Delivery Managers. I hennes arbete är det viktigt att leverera ett slutvärde till kunden, vilket gör att företagen i större utsträckning uppnår sina affärsmål och blir nöjda med avtalen.
-
Lidia har arbetat med försäljning inom it i 9 år. Hon specialiserar sig på att stödja både små och stora företag samt globala organisationer. Hon erbjuder ett brett utbud av tjänster relaterade till Salesforce – från implementering av programvara till slutprojekt i en fast prismodell, till implementeringsstöd för system och utbildningsprogram för it-team.
Hon har arbetat på Craftware som försäljningschef i nästan fem år och leder ett säljteam med flera personer i Business Unit Software House. Lidia diskuterar gärna nya lösningar skräddarsydda efter kundens unika behov.