Kundupplevelse – få dina kunder att komma tillbaka [EN]
  • GoToWebnar
  • 15/10/2020
  • 10:00-11:00
  • FREE EVENT

Händelsebeskrivning

Företag och organisationer som använder B2C-modeller har använt digitala kommunikationskanaler länge. Det är därför de nu kan lansera eller utveckla sin onlineförsäljning så snabbt. Trots detta är behovet av att anpassa sig till den nuvarande situationen och svara på konsumenternas behov alltid i centrum. Kunder förväntar sig empati, engagemang, individuellt bemötande och mycket mer.

Hur bygger du en föredömlig kundupplevelse?

  • Lär känna din kund, deras behov och mål.
  • Designa en kundserviceprocess som använder varje typ av kommunikationsmöjlighet (telefon, mejl, sociala medier, osv.) i varje steg av kundens köpprocess.
  • Mät hur effektiva dina processer är och optimera dina processer därefter.

Att skapa en positiv kundupplevelse är en process som kräver ständigt arbete och kontinuerliga förändringar, mätningar av resultaten av de genomförda åtgärderna och anpassning till kundernas behov. Kunden ska känna sig 100% omhändertagen i varje steg av denna process.

Baserat på ett tiotal implementeringar kommer vi att berätta hur du uppnår de mål som nämns i de fyra stegen ovan. Vi kommer även att visa dig hur COVID-19 har förändrat e-handelsmarknaden i både Centraleuropa och Skandinavien.

 

Anteckning: Webinariet kommer vara på engelska.

Kundresan inom B2C e-handel
Hur ni utformar processer så att kunderna återkommer till er?
Den högkvalitativa kundupplevelsen i fyra steg
  • icon_zarzadzaj-sprzedaza-BIZ

    Nå potentiella kunder

  • icon_uwspolniony-proces-sprzedazy-1

    Sälj så att kunderna vill komma tillbaka till dig

  • Bygg lojalitet hos dina kunder

  • icon-latwosc-obslugi

    Ta hand om kundservicen

Talare
  • Salesforce CRM-specialist. Marek började sin karriär i hotellbranschen och gick sedan över till IT-branschen, främst inom JAVA och Salesforce-teknik. Marek arbetar med både lokala och internationella kunder. Han började med Salesforce i Craftwares försäljningsavdelningen. Han fokuserar på att hitta värdet i implementeringar för nya kunder och arbetar med ämnen som räckvidd och prissättning. Han är också ansvarig för systemkonfiguration och distribution. Förutom sitt dagliga arbete på Craftware är Marek föreläsare vid forskarutbildning ALK i CRM och Marketing Automation. Utanför jobbet är han också en hängiven motorcyklist. Han har ett Salesforce-ackrediterat Sales Professional-certifikat.

  • Katažyna Viduto har arbetat med Salesforce de senaste tre åren och är för närvarande ansvarig för mellanstora företag i Baltikum. Även om hennes karriär inte började i IT-branschen, hjälper detta hennes förståelse för hur olika affärsprocesser hjälper företag i den digitala transformationen. Katažyna menar att kundupplevelsen före, under och efter försäljningsprocessen är en av de viktigaste faktorerna och spelar avgörande roll i både B2B- och B2C-världen.

För vem är vårt webinar?
  • webinar-zielony

    Direktörer och chefer för försäljning och B2C-marknadsföring som vill öka försäljningsresultaten, inklusive onlineförsäljningen.

  • webinar-zolty

    Chefer och de som ansvarar för B2C-företag som vill digitalisera sina företag ytterligare och öka företagets affärsvärde.

  • webinar-niebieski

    Personer som ansvarar för e-handelsutveckling och kundupplevelsen på företag.

Registrera dig för webinaret
Se hur vi har hjälpt andra
1/1
  • Hur hanterar AZA Group sina omnikommunikationskanaler?

    •  Ett konsekvent system för kundtjänstkonsulterna som stöder fyra varumärken samtidigt skapades.
    • All data från olika webbkanaler, e-post och chatter finns nu tillgängliga på ett ställe.
    •  Svarstiden på förfrågningar och klagomål till kundserviceavdelningen minskade avsevärt.
    Läs mer om våra case-studier