Skräddarsydd

Varje organisation har processer anpassade till det specifika i sin verksamhet och sin egen affärs- och teknikhistoria. Vi samlar in dessa erfarenheter och använder dem i det implementerade systemet. Vi erbjuder en affärssystemanalys och partnerskapssätt, eftersom vi vill veta alla intressenters affärsmål. På deras grundval sammanställer vi en lösning som består av flera produkter från Salesforce-portföljen.

Skräddarsydda lösningar riktas till stora företag och företag som vill utveckla sin verksamhet med teknik. Den ofta förväntade förändringen berör olika områden i företaget: marknadsföring, försäljning, kundservice. Ibland skulle ett företag vilja utveckla ett samhälle av kunder eller partners kring sitt varumärke, och vid andra tillfällen skapa en helt unik produkt, skapad för sina specifika behov.

Vi implementerar verktyg, placerar dem i företagets nuvarande infrastruktur och integrerar med befintlig teknik. Vi stöder företag inom digital transformation och erbjuder vår tio års erfarenhet av att integrera Salesforce med ERP-klasssystem, onlinebutiker eller telefonbörser.

  • Holistisk strategi

    Genom att kombinera teknisk och affärskunskap lär vi oss om utmaningar som klienten står inför. Vi erbjuder lösningar som uppnår definierade affärsmål.

  • Integrationer

    Styrkan hos CRM-systemet är data, varför vi kombinerar nu fungerande system med Salesforce-produkter för att uppnå den avsedda effekten.

  • Datasäkerhet

    Vi vet hur man implementerar CRM i molnet i enlighet med riktlinjerna för GDPR.

  • Produktmedvetenhet

    Vi delar argument som motiverar valet av Salesforce-teknik i organisationen.

Våra lösningar
  • Skapa automatiserade marknadsföringsvägar, organisera omfattande kampanjer med kanaler som e-post, sociala medier, sms och push och dra sedan slutsatser baserade på läsbara och för närvarande tillgängliga rapporter och instrumentpaneler.

    product-marketing
    Se mer
  • Vad varje säljavdelning behöver är en process. Ett ordnat mönster för att hantera en ledning från marknadsavdelningen, en potentiell kund som kommer från webbplatsen eller presentera ett erbjudande, förhandlingar och slutföra försäljningen.

    product-sprzedaz
    Se mer
  • Det som är nyckeln i dagens kundservice ur en varumärkesmottagares synvinkel är känslan av att vara omhändertagen och relevant. Oavsett om du har 10 000 eller 10 000 kunder per år aktiverar Salesforce Service Cloud denna uppgift.

    product-obsługa klienta
    Se mer
  • Community Cloud är en lätt att hantera plattform för att skapa gemenskaper runt ditt företag. Ansluter kunder, partners och anställda direkt till den information och applikationer de behöver. Rekommenderar automatiskt grupper och experter, ansluter personer med liknande behov.

    product-spolecznosc
    Se mer
  • Ibland betyder specifika kundbehov att ingen av Salesforce-boxens produkter uppfyller sina förväntningar. Vad sägs om den här situationen? Du kan använda plattformen själv och skapa en skräddarsydd lösning. Vi bygger olika typer av applikationer och verktyg som uppfyller specifika kundkrav.

    product-platforma-salesforce
    Se mer
Kunder om oss
  • What I appreciate most about Craftware is their partnership approach and facing the challenges together which let us operate effectively.
    Although the basis of our agreement was the provision of qualified specialists, I would call the service provided by Craftware a partnership not body leasing.

    Kamil Werłaty
    Salesforce Technical Lead, IPF Digital
  • Craftware supported our company from the very beginning at the stage of selecting the right licensing model. Thanks to that the selected software is tailored to our needs and meets our requirements. Kind hearted professionals clearly and willingly give valuable advice on using the program. The commitment of Craftware employees and impeccable contact with customers have a positive impact on the brand’s position on the market.

    Aleksandra Wilk
    Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, PGF Urtica Sp. z o.o.
  • When we decided to implement Salesforce at our company, we did not have precise expectations. We needed a partner who would tell us about the possibilities and help us to fully benefit from them. Thanks to its experience, Craftware led us through the process quickly and painlessly. Consequently, we could fully focus on our business and increase sales.

    Przemysław Auguścik
    Board Member, Flotman
  • They are great professionals who perfectly know the Salesforce technology and the product capabilities. The Craftware team is open, flexible and oriented on achieving business goals — we highly value these traits.

    Anna Kujawa
    CRM Department Manager, Allegro
  • We could admire the effects of their work, approach, competence and reliability in all these areas. Their strengths as consultants are paying a lot of attention to details, high quality of delivered solutions and a fantastic ability to co-operate with company representatives.

    Wojciech Głowacki
    Technical Project Manager, Roche
Fallstudie
1/3
  • Lightning experience for Flotman

    • The “prospect” process was put into order by prioritizing leads depending on the customer category.
    • The functionality of registering new Potential Customers from the website was added.
    • Validation and request queuing rules were set up so that the tasks flowing in the “Case” process were assigned to employees considering their qualifications.
    See case study
  • The solution facilitating the management of recruitment processes and candidate database for eRecruiter

    • Creating ReactJS application based on Salesforce
    • Providing remote control over ReactJS
    • Utilizing all SQL query properties
    • Utilizing provisioning rules to maintain control over providing application functions to each user.
    • Using cache to store all user-specific configurations
    • Providing integration with Salesforce REST API necessary to restore standard list v
    See case study
  • Implementation of customer service module at Aegon

    • Customer data were put into order and duplicates were deleted.
    • Daily synchronization of local data sets with the Salesforce database was introduced.
    • A modern tool for multi-channel communication with customers was launched.
    • Service Cloud console was configured and implemented at 40 Aegon agents.
    • A tool for customer satisfaction surveys was implemented.
    See case study
Behöver du mer information?
Ställ din fråga eller boka tid
Maciej Bucholc

Salesforce Architect

sales@craftware.pl