Automatiserad Marknadsföring_e-boken
Vad handlar e-boken om? 

Plattformar inom automatiserad marknadsföring. Automatiserad marknadsföring är en trend som det pratas allt mer om. Vilka verktyg använder experterna och hur underlättar de arbetet för marknadsföringsavdelningar? Vi publicerar denna e-bok för att du ska få chansen att lära dig mer om automatiserad marknadsföring, verktygen runt om det och alla processer däremellan.

Inspirationen till boken kommer från alla de erfarenheter vi samlat i vårt arbete. Vi råder alltid våra kunder att optimera sina processer, inklusive marknadsföringen. Vår erfarenhet visar att många kan en del om automatisering men när väl kommer till kritan saknar de förmågan att leda ord till handling. Ämnet väcker många frågor som vi hoppas på att få besvara i denna bok. Kontakta gärna oss om du har fler frågor som vi inte svara på.

Till vilka riktar sig denna e-bok?
  • person-zielony

    Marketing managers

  • person-granat

    Marknadsföringsexperter

  • person-jasny niebieski

    Försäljningsansvariga

  • person-zolty

    Chefsbefattningar som VD:ar, COO:s Eller CMO:s

Låter det här som något för dig?
Klick här och ladda ner e-boken gratis.
Innehållsdeklaration
Författaren till e-boken
  • Jag är ett fan av långa cykelturer (upp till 180 km), Kanada, automatiserade marknadsföringslösningar, CRM-verktyg och lojalitetsprogram.

     

    På Craftware är jag Marketing Cloud-konsult och ansvarar för att implementera automatiserad marknadsföring för våra kunder. Jag började min karriär på ett callcenter i ett telekommunikationsföretag för senare bli koordinator för externa företag. Jag har alltid varit intresserad av internet och bytte sedan jobb till den digitala avdelningen för finansiella tjänster för att sedan bli marknadsföringskonsult. När jag arbetade med konsulter introducerades jag till automatiserad marknadsföring som direkt blev mitt favoritämne.

     

    På jobbet gillar jag workshops med kunder, föra ord till handling och ge råd om hur de kan öka sin potential för nuvarande lösningar. Min dröm är att analysera och skriva kod helt fritt, så på min fritid lär jag mig också programmering. Vid sidan av mitt arbete och mina studier spenderar jag min tid på att träna yoga, gå med min hund Bruno och spela Factorio.

  • Jag älskar motorcyklar och stark mat. På min fritid så håller jag föreläsningar på Kozminskis Universitet i områden som automatiserad.marknadsföring och Salesforce CRM-system. Jag har ett Salesforce ackrediterat Sales Professional-certifikat.

     

    På Craftware arbetar jag som CRM-konsult och Marketing Cloud Team Leader. I mitt arbete fokuserar jag på att hitta nya värden i Salesforce olika implementationer för nya kunder och samarbeten. Ihop bygger vi skräddarsydda lösningar som skapar nya värden för kunderna. Jag är också ansvarig för systemkonfiguration. När jag arbetar med kunder försöker jag vidga min förståelse för företagens målsättningar och deras väg till framgång.

     

    Tillsammans utvecklar vi kundernas verksamhet med hjälp av Salesforce-verktygen. Det är en process som ser olika ut varje gång och hjälper mig att ständigt utvecklas samt få nya erfarenheter.

     

Ladda ner e-boken om Automatiserad Marknadsföring gratis.

Fyll i dina kontaktuppgifter för att ladda ner e-boken gratis.